Újítások és a használathoz szükséges leírás:
A LAN játék áttekintése:
A javítócsomag többszemélyes játékra ad lehetőséget önálló helyi hálózati környezetben. Maximum 32, 2-8 fős játék támogatott. A javítócsomag két részből áll:
- Frissített ProStreet játékkliens
- Új ProStreet LAN szerver
FONTOS:
- A ProStreet PC LAN játékszerver egy különálló alkalmazás, melyet a LAN játék megkezdése előtt el kell indítani.
- Helyi hálózatonként csak egy szervert futtass! Helyi hálózatonként csupán egy ProStreet PC LAN játékszerver szükséges. Egy szerver maximum 32 játékot támogat.
ProStreet játékkliens:
- Előfeltétel: A PC LAN játékszervernek futnia kell egy a hálózathoz csatlakoztatott PC-n, mielőtt a ProStreet játékban kijelölnéd a LAN funkciót. Alább olvashatók a PC LAN játékszerver elindításának lépései.
- A LAN játék opcióját a főmenüben találod.
- 1. lépés: A PC LAN játékszerver automatikus felismerése.
- Ha kijelölöd a LAN funkciót, a ProStreet önműködően felismeri a hálózaton futó LAN játékszervert, és csatlakozik hozzá.
- Ha a játék nem találja meg magától a szervert, megjelenik egy képernyő, melyen a játékos manuálisan beríhatja a PC LAN játékszerver IP címét, ha a szerver más alhálózaton működik.
- 2. lépés: LAN hozzáférés létrehozása
- A ProStreet PC LAN játékhoz minden játékosnak létre kell hoznia egy felhasználói hozzáférést a LAN játékszerveren. A felhasználónév és a jelszó esetében a kis- és nagybetűk különböznek. Minden LAN statisztika és ranglista, mely feljegyzésre kerül a LAN játékok során, hozzárendelődik a játékosok hozzáféréseihez.
- Megjegyzés: A LAN játékhoz nem kel, internetcsatlakozás, sem pedig EA Nation felhasználói fiók.
- 3. lépés: Bejelentkezés
- Jelentkezz be a létrehozott LAN hozzáféréssel!
- 4. lépés: Előszoba képernyő
- -Belépés után megjelenik a LAN előszoba képernyő, mely feltünteti a ProStreet LAN szerveren futó aktív (1 vagy több játékost tartalmazó) játékok listáját. Az előszoba képernyőn létrehozhatsz egy új LAN játékot, vagy csatlakozhatsz egy már meglévőhöz.
- -Ha a ProStreet LAN szerveren nincs elég játékszerver beállítva, a LAN játék létrehozása nem fog sikerülni. Ebben az esetben a kövesd a ProStreet LAN szerver konfigurálására vonatkozó alábbi instrukciókat!
Áttekintés:
- A ProStreet LAN szerver a következő funkciókkal rendelkezik:
- Akár 32 egyidejűleg futó, 2-8 fős játékot támogat
- LAN játékos-hozzáférések adatbázisa
- LAN ranglisták és játékstatisztikák
- Játékeredmények webszerver
FONTOS:
- Ne feledd, hogy CSAK EGY, a helyi hálózatra kapcsolt PC-nek kell ellátnia a ProStreet LAN szerver funkcióját.
- 1. lépés: A ProStreet LAN szerver elindítás.
- Futtasd a következő alkalmazást a ProStreet telepítőkönyvtárban: C:\Program Files\Electronic Arts\Need For Speed ProStreet\Online\Launcher.exe
- 2. lépés: A ProStreet LAN szerver beállításai
- A ProStreet LAN szerver ablakban jelöld ki a funkciót! Az alábbi lehetőségek elérhetőek:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
- Add meg a szerver által támogatott játékok mennyiségét! Legfeljebb 32 játék támogatható. Kattints az „OK”-ra! A változások életbe lépéséhez a szervert újra kell indítani. A szervert a „Fájl->Újraindítás” (Fájl->Újraindítás) paranccsal indíthatod újra.
Játékeredmények webszerver:
- A ProStreet LAN szerveren összegyűjtött LAN játékeredmények a hálózatra csatlakozó bármely számítógépen megtekinthetők webböngésző segítségével. Ne feledd, hogy a szerveren csak a már befejezett játékok eredményei jelennek meg, melyekből már mindenki kilépett.
- A ProStreet LAN szerver játékeredmények honlap alapértelmezésben a következő URL-en található: http://SERVERIP:8080.
- Ha szeretnéd megváltoztatni a webszerver futtatására használt portot, szerkeszd át a „Szerverport” (Server Port) opciót, mely a „Beállítások->Szerkesztés” (Settings->Edit) elérési úton található a ProStreet LAN szerverablakban.
1) Hogyan futtathatom a ProStreet LAN szervert egyéb porton?
- A ProStreet LAN szerverablakában válaszd a “Settings->Edit” (Beállítások->Szerkesztés) pontot. Az alábbi opciók állnak rendelkezésedre:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
- Írd be a szerverport mezőbe annak a portnak a számát, amelyre a ProStreet LAN szervernek hallgatnia kell majd.
- Indítsd újra a LAN szervert. Válaszd a "File->Restart" (Fájl->Újraindítás) pontot.
2) Amikor LAN játékot próbálok létrehozni, a következő üzenetet kapom:
- "Maximum number of games created on the ProStreet LAN Server. Please reconfigure server or try again." (A LAN játék létrehozásakor hiba lépett fel. Konfiguráld újra a szervert vagy próbáld ismét.)
- A ProStreet LAN szervert újra kell konfigurálni nagyobb számú játékkal.
- A ProStreet LAN szerverablakában válaszd a “Settings->Edit” (Beállítások->Szerkesztés) pontot. Az alábbi opciók állnak rendelkezésedre:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games) ablakban növeld meg a futtatni kívánt játékok számát. Ez a párhuzamos játékok teljes száma, amelyet a ProStreet LAN szerver támogat. A javasolt maximum 32 játék.
- Indítsd újra a LAN szervert. Válaszd a "File->Restart" (Fájl->Újraindítás) pontot.
3) A ProStreet LAN szerver automatikus észlelése sikertelen.
- A ProStreet LAN szerver indítása után egy másik számítógépen, miután kiválasztom a LAN opciót a ProStreet főmenüből, a ProStreet LAN szerver automatikus észlelése sikertelen és azt az üzenetet kapom, hogy írjam be IP címemet és a LAN szerver portját manuálisan.
- Mind a ProStreet LAN szervernek mind a ProStreet számítógépes játéknak ugyanazon az alhálózaton kell futnia a ahhoz, hogy az automatikus észlelés működjön. Győződj meg róla, hogy a ProStreet LAN szerverés a ProStreet számítógépes játék egyazon IP című alhálózaton fut.
4) A játékosok kapcsolódnak a ProStreet LAN szerverhez, de nem látják ugyanazt a játéklistát.
- Valószínűleg a ProStreet LAN szerverek ugyazon az alhálózaton futnak. Egy LANban csak EGY ProStreet LAN szerver futhat. Kapcsold ki a LAN többi ProStreet LAN szerverét.
5) Hogyan kapcsolhatom ki a RSS hírforrást (RSSFeed) és a webszervert?
- A ProStreet LAN szerverablakában válaszd a “Settings->Edit” (Beállítások->Szerkesztés) pontot. Az alábbi opciók állnak rendelkezésedre:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
- Szüntesd meg az RSSFeed opció kijelölését.
- Indítsd újra a LAN szervert. Válaszd a "File->Restart" (Fájl->Újraindítás) pontot.
6) Hogyan futtathatom az RSS hírforrást (RSSFeed) és a webszervert különböző portokról?
- A ProStreet LAN szerverablakában válaszd a “Settings->Edit” (Beállítások->Szerkesztés) pontot. Az alábbi opciók állnak rendelkezésedre:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
- A HTTP Port mezőbe írd be annak a portnak a számát, amelyre az RSS-nek és a webszervernek hallgatnia kell majd
- Indítsd újra a LAN szervert. Válaszd a "File->Restart" (Fájl->Újraindítás) pontot.
7) Hogyan törölhetem az RSS hírforráson és a webszerveren megjelenített eredményeket?
- Kapcsold ki a ProStreet LAN szervert. Válaszd a "File->Exit" (Fájl->Kilépés) pontot.
- Töröld az alábbi fájlokat:
- <ProStreet Install Directory>\Online\statsdb.bin
- <ProStreet Install Directory>\Online\gamelist-working.html
- <ProStreet Install Directory>\Online\lan-rss-working.html
- Töröld a fájlmappákat, amelyek a következővel kezdődnek: "LAN-Game-Results-": (LAN játékeredmények)
- <ProStreet Install Directory>\Online\LAN-Game-Results-*
- Indítsd el a ProStreet LAN szervert. Futtasd az alábbi alkalmazást:
- <ProStreet Install Directory>\Online\Launcher.exe
8) Hogyan törölhetem játékosfiókom adatbázisát?
- Kapcsold ki a ProStreet LAN szervert. Válaszd a "File->Exit" (Fájl->Kilépés) pontot.
- Töröld az alábbi fájlokat:
- <ProStreet Install Directory>\Online\playerDB.txt
- Indítsd el a ProStreet LAN szervert. Futtasd az alábbi alkalmazást
- <ProStreet Install Directory>\Online\Launcher.exe