Patch letöltések, hírek és leírások
1 látogató az oldalon
További Two Worlds II cikkek
Legtöbbször letöltött patch-ek
Two Worlds II 1.3 patch
Patch
Írta
Caster
2012-04-16 21:28-kor,
frissítve
2012-04-16 21:28-kor,
megtekintve
2095 alkalommal
Rengeteg javítást tartalmaz az 1.3-as javítócsomag: mind játékmenetben mind a teljesítményben javulást tapasztalhatunk.
A patch részletei:
- A megidézett lények MI-je fejlesztve.
- A hős többé nem gyorsul fel természetellenesen, ha a lejtőn lefelé rohan.
- Az ellenfelek mostantól normálisan kerülik meg a tábortüzeket.
- A falu boltjaiban mostantól rendesen lehet kapni nekromanta tárgyakat.
- Steria (Új-Ashosban) mostantól nem akad el menet közben.
- Az emberek lökdösését a városokban mostantól megfelelően ismerik fel bűntényként az őrök.
- A varázsigék kántálása mostantól változatos módon, fokozott gyakorisággal történik.
- Az esés sebzését csökkentő kártyák fejlesztésre kerültek.
- Az ugró csapás akkor is végrehajtható, ha egy általános támadás sorozat közben kerül aktiválásra.
- Az üres varázslatok többé nem "érvénytelen"-ként lesznek jelölve.
- A futás közbeni fegyverkezés többé nem állítja meg a karaktert.
- A kovácsolás menü betűmegjelenítése javításra került.
- A hajó pozíciója mostantól jelölésre kerül a térképen (ez nem vonatkozik az Xbox verzióra).
- Az ellenség varázslatai fejlesztésre kerültek.
- A mágikusan előállított fizikai tárgyak megjelenése fejlesztésre került.
- A leütött egységeket többé nem szippantja be a saját tornádó hatásuk.
- A fáklya lángja fejlesztésre került.
- A homokban ezután lábnyomokat hagynak a karakterek.
- Ha kiugrasz a vitorlásból, a csónak többé nem fog elsodródni.
- Mostantól a beállítások menüben bekapcsolhatod a zsákmány animáció folyamatos megjelenését (ahelyett, hogy csak akkor jelenik meg az ablak, ha a felszerelésed megtelt).
- A fizikai alapú sebző varázslatok többé nem hatnak baráti egységekre.
- A PvP arénák mostantól kiürítésre kerülnek, ha az egyik játékos meghal.
- A pozitív visszaható varázslat többé nem vesz célba ellenséges egységet.
- A varázslat készítése hatás kártya nélkül többé nem lehetséges.
- Az árusok mindig képesek lesznek új árukat felkínálni.
- A földön található arany téglák megjelenése fejlesztésre került.
- Egy ritka hiba is javításra került, mikor a kapunak zárva kellene lennie, de egy általános "nyitás" ikon jelenik meg.
- A zsákmányolás közbeni ital fogyasztáskor megjelenő hiba javításra került.
- A hős abbahagyja a zsákmányolást, ha megtámadják közben.
- Egy ritka hiba javításra került, mikor a csónak sérülést okoz a hősnek partra szállás/kiszállás közben.
- A mana- és gyógyitalok módosításra kerültek (erejüket nagy mértékben csökkentettük).
- A hiba, mikor a hős kétkezes kard forgatása közben időnként megáll, eltávolításra került.
- A konzol használatos "szétszedés" opció fejlesztésre került, így csökkentve annak lehetőségét, hogy véletlenül megsemmisítsünk egy tárgyat.
- A zárnyitás esélye (fegyver használata esetén) csökkentésre került. Ha a fegyver eltörik, megkapod a darabjait.
- A hullámok megfelelően kerültnek megjelenítésre a DX10-es ATI kártyáknál.
- A mana pajzs használatakor a mana háromszor lassabban regenerálódik.
- Fejlesztésre került egy belső térbe való belépés, ha sok megidézett egység van veled.
- Az íj statisztikák megjelenítése fejlesztésre került.
- A varázslattal okozott sebzés képlete módosításra került - a varázslatok kisebb sebzést okoznak, ha magasabb szintű akaraterőd van.
- A lövedék+csapda+lövedék varázslat fejlesztésre került.
- A visszapattanó kártya többé nem hat vissza a kibocsátójára, az egymás melletti célpontokról való esetleges visszapattanáskor - annak ellenére, hogy a hazatérő kártya nem került felhasználásra, vagy nem volt elérhető.
- Több terephiba javításra került.
- Az ellenség útkövetése fejlesztésre került.
- Az ellenség harci MI-je fejlesztésre került.
- Több szörny animációja fejlesztésre került.
- Egy ritka hangya fajtát, amely néha háromszoros sebzést okozott, kiszedtünk a játékból.
- Bizonyos térségekbe való belépéskor történő belassulás javításra került.
- A Párbaj és Halálos párbaj módokban (multiplayer) a megidézett szörnyeket legyengítettük.
- Mostantól lehetséges a biztonságos terület testreszabása.
- Helyváltoztatáskor a környezet átváltása simább lett.
- A multiplayerben a játékos szintje (más játékosok felé megjelenítve) mostantól megfelelően frissül.
- Mostantól a tőrök statisztikája nem a fegyverekéhez, hanem a többi tőréhez kerül hasonlításra.
- PC támogatás a 3D-hez - két lehetséges módon. Az alábbiakban megtekinthetitek a részletes leírást arról, hogy mit kell tenni a PC-n a hardvertől és a kiválasztott módtól függően.
"Kereskedőfüggő térhatású" (vendor specific stereoscopic) módban:
NVIDIA:
- Telepítsd az NVIDIA 3DTVPlay szoftvert (14 napos ingyen próbaverzió, azután fizetni kell érte), majd nyisd meg az NVIDIA vezérlőpultot és tedd elérhetővé a 3D-t. Ezt csak akkor lehet, ha:
1.) a driverek beállítása legyen: 280.xx vagy soha;
2.) csak egy 3D tévé van csatlakoztatva a számítógéphez. Ha egy 3D tévé és egy monitor is csatlakoztatva van, a 3D nem kapcsolható be. Ha egynél több grafikus kártyád van és az SLI ki van kapcsolva, a 3D tévé csak az első számú kártyához csatlakoztatható - különben nem működik. Tehát ha a monitor a másik kártyához van csatlakoztatva, nem fog működni.
- A 3D minden 8600-as és újabb NVIDIA kártyánál működik.
- A 3D tévédnek szerepelnie kell az NVIDIA honlapján található listában - más modellekkel nem működik.
ATI:
- A driverek beállítása legyen: 11.3 vagy soha.
- Bármilyen 3D tévével működik.
- A tévét tetszőleges módon csatlakoztathatod, de csak HDMI vagy DVI-2-HDMI csatlakozóval.
- Más monitorokat is csatlakoztathatsz a gépedhez.
- Ha két grafikus kártyád van, a crossfire módot ki kell kapcsolnod - a 3D nem működik ilyen módban.
"Framepacked stereo" módban:
- Válaszd ki a tévé natív felbontását (általában 1920×1080).
- Nyomd meg a 3D gombot a távirányítón és válaszd ki a "függőleges képküldési módot" (top-bottom frame packed mode). (Ez a megnevezés a tévé modelltől függően változhat!)
- Játssz a konzollal vagy a szoftver kurzor használatával - a hardveres egér kurzor nem fog működni.
- Bármilyen 3D tévével működik, bármennyi és bármilyen módon csatlakoztatott monitorral, SLI vagy SLI nélküli módban, crossfire vagy crossfire nélküli módban.
(Forrás)
Patch infó és letöltés
Megjelenés dátuma:
2011-09-07